Wiadomości Branżowe

Ericsson Response partnerem Save the Children

Firma Ericsson i organizacja Save the Children podpisały umowę partnerską dotyczącą współdziałania w sytuacjach zagrożenia na świecie.Na mocy umowy Ericsson Response będzie dostarczać i wspierać rozwiązania oraz usługi telekomunikacyjne, które umożliwią lepszą i szybszą łączność ułatwiającą prowadzenie akcji ratunkowych.W umowie
  • Firma Ericsson i organizacja Save the Children podpisały umowę partnerską dotyczącą współdziałania w sytuacjach zagrożenia na świecie.
  • Na mocy umowy Ericsson Response będzie dostarczać i wspierać rozwiązania oraz usługi telekomunikacyjne, które umożliwią lepszą i szybszą łączność ułatwiającą prowadzenie akcji ratunkowych.
  • W umowie podkreślono kluczowe kompetencje Ericsson w przygotowaniu odpowiednich rozwiązań i podejmowaniu wspólnych działań wspierających jej partnerów, podczas niesienia pomocy ofiarom katastrof.

Kluczową rolę w reagowaniu na sytuacje zagrożenia na świecie odgrywa sektor ICT; szybka i skuteczna łączność z służbami ratowniczymi jest wówczas niezbędna do ratowania istnień ludzkich i niesienia pomocy ofiarom kataklizmów. Firma Ericsson i organizacja Save the Children podały dziś do wiadomości publicznej, że podpisały umowę partnerską dotyczącą współdziałania w sytuacjach zagrożenia na świecie.

Na mocy umowy członkowie globalnej inicjatywy Ericsson Response udostępnią technologię telekomunikacyjną oraz możliwości sektora ITC, które zapewnią lepsze i szybsze systemy łączności podczas akcji ratunkowych organizowanych w celu niesienia pomocy ofiarom katastrof.

Umowę podpisano wstępnie na trzy lata, po upływie których umowa zostaje automatycznie przedłużona o kolejny rok. Pozostając w gotowości Ericsson Response zadeklarował przydzielenie odpowiedniego personelu i rozwiązań technologicznych, które pozostają do dyspozycji Save the Children zarówno w sytuacjach faktycznego zagrożenia, jak i rutynowych działań terenowych. Obie organizacje zaangażowane będą także w organizację warsztatów i szkoleń dla pracowników i wolontariuszy.

Ericsson Response powstała w 2000 roku, kiedy to pracownicy firmy Ericsson wyszli z inicjatywą wykorzystania swojej wiedzy i umiejętności podczas akcji ratunkowych niosących pomoc ofiarom kataklizmów. Od tego czasu setki pracowników Ericsson na całym świecie uczestniczyło w takich akcjach jako wolontariusze, albo przeszło odpowiednie szkolenia pozostając w gotowości do działania.

W ciągu 13 lat członkowie Ericsson Response pomagali w ponad 40 akcjach ratunkowych organizowanych w przeszło 30 krajach. Głównym zadaniem zespołu Ericsson Response jest udostępnienie mobilnych sieci komunikacyjnych ułatwiających łączność w sytuacjach zagrożenia, oraz pomoc w szkoleniach i dzielenie się swoją wiedzą.

A to już wiesz?  Warto posłuchać mistrza - bezpieczni na wodzie

 

O firmie  Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

Źródło Ericsson Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy