Wyborowa od Mistrza we współpracy z Maciejem Zakościelnym zwraca się ku korzeniom nawiązywania przyjaźni – rozmowom przy najlepszej platformie społecznościowej – przy stole.
Indywidualizm, pewność siebie, własny styl. I oczywiście modne, autentyczne fryzury do noszenia na co dzień, które idealnie odzwierciedlają osobowość. Tak w 2018 roku Schwarzkopf świętuje 120-lecie marki.
Kamienica przy Placu Bankowym 1 jest gotowa do świąt. Na jej dziedzińcu stanęła okazała, żywa choinka, a na elewacji budynku pojawiły się świąteczne ozdoby.
Aromatyczna herbata to jeden z ulubionych napojów Polaków i w większości domów pije się ją codziennie.
Co zrobić, aby dobrze spędzić czas nad jeziorem i nie żałować po powrocie wyjazdu?
Już w 1 lipca w Centrum Praskim Koneser rozpoczyna się wakacyjny cykl wydarzeń pod hasłem Lato Konesera. Od początku lipca do końca sierpnia, codziennie będzie można wziąć udział w wielu bezpłatnych atrakcjach.
Okres jesienno-zimowy, który pokrywa się z sezonem na grypę i przeziębienia, zawsze wzmaga naszą prozdrowotną czujność.
W związku z podejmowanymi i szeroko zakrojonymi działaniami CSR, marka Kupiec powołała do życia Fundację, której głównym celem statutowym jest promocja zdrowego odżywiania oraz stylu życia.
Pełne afrodyzjaków menu, dania w kształcie serca, kolacja w weneckich maskach czy lekcja podwalania – to tylko niektóre atrakcje przygotowane przez restauracje z okazji Walentynek.
Pierwszy etap Absolut Creative Competition dobiegł końca. Poznaliśmy szczęśliwą finalistkę – Weronikę Ślifierz, która ma teraz szansę zawalczyć o tytuł globalnego laureata konkursu na kreatywną współpracę z marką.