Aktulności LIFESTYLE Styl życia

Ruszyła akcja promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu w placówkach medyczny

Ruszyła akcja promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu w placówkach medyczny
Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w tegorocznej edycji są Vienio, Karolina Pilarczyk i Kasia

Data publikacji: 2019-07-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła akcja promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu w placówkach medyczny
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w tegorocznej edycji są Vienio, Karolina Pilarczyk i Kasia Bigos

Ruszyła akcja promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu w placówkach medyczny Styl życia, LIFESTYLE - Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w tegorocznej edycji są Vienio, Karolina Pilarczyk i Kasia Bigos

Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w tegorocznej edycji są Vienio– warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk– pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos– znana trenerka fitness i ambasadorka serwisu Myfitness.pl.  Kampanii towarzyszą działania informacyjno-edukacyjne w wybranych placówkach medycznych grupy Lux Med i grupy Medicover w całej Polsce.

Bohaterowie filmików w charakterystyczny dla siebie sposób interpretują, czym jest dla nich „trzeźwe myślenie” i jak się nim kierować w codziennym życiu. Wywiady z twarzami kampanii możemy już zobaczyć na ich profilach społecznościowych, na serwisach Agory i Carlsberg Polska. Na Haps.pl, 11 czerwca br. pojawił się wywiad z Vieniem, w którym raper mówi o odpowiedzialności artysty, a od 25 czerwca br. na Moto.pl – Karolina Pilarczyk opowiada, jak być odpowiedzialnym kierowcą.

Jak co roku, kampanii „Trzeźwo Myślę” towarzyszą też działania edukacyjne w wybranych placówkach medycznych grupy Lux Med i grupy Medicover na terenie całego kraju. Kampania displayowa, która potrwa do 29 lipca br., skierowana jest głównie do kobiet w ciąży, opiekunów małoletnich dzieci i kierowców.

Więcej informacji o kampanii „Trzeźwo myślę” na www.carlsbergpolska.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ruszyła akcja promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu w placówkach medyczny Styl życia, LIFESTYLE - Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w tegorocznej edycji są Vienio, Karolina Pilarczyk i Kasia Bigos
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

A to już wiesz?  Jak nagrać film z zimowego wypadu w góry?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy