Wiadomości Branżowe

PZU z wykop.pl dla bezpieczeństwa

Ruszyła akcja prewencyjna PZU na portalu wykop.pl i GG. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa na drogach, zwłaszcza wśród młodzieży. Kluczowym elementem działań jest konkurs, który opierając się na realnych, zaobserwowanych na drodze przez użytkowników sytuacjach pokazuje, z jakimi zagrożeniami internauci mogą mieć do czynienia za kierownicą.Akcja podzielona została na dwa etapy. Pierwszy z nich odbywa się na portalu wykop.pl pod hasłem „Wykop z nami pirata drogowego”. Zadaniem uczestników jest zgłaszanie filmów lub zdjęć pokazujących niewłaściwe zachowania na drodze. Na podstawie zgłoszonych prac zostaną ułożone pytania, które w drugim etapie projektu będą zamieszczone w grze edukacyjnej „Wirtualne miasteczko PZU”, dostępnej na GG i portalu wykop.pl.Drugi etap rozpocznie się 16 grudnia br. Zadaniem gracza będzie przejechanie przez wirtualne miasteczko i jak najszybsza odpowiedź na pytania zamieszczone na planszy. Użytkownicy, którzy zamieszczą najciekawsze prace w pierwszym etapie lub osiągną najlepsze wyniki w grze edukacyjnej otrzymają nagrody: wideo rejestratory samochodowe oraz karty PZU Pomoc w Drodze.Filmy i zdjęcia umieszczane przez uczestników

Ruszyła akcja prewencyjna PZU na portalu wykop.pl i GG. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa na drogach, zwłaszcza wśród młodzieży. Kluczowym elementem działań jest konkurs, który opierając się na realnych, zaobserwowanych na drodze przez użytkowników sytuacjach pokazuje, z jakimi zagrożeniami internauci mogą mieć do czynienia za kierownicą.

Akcja podzielona została na dwa etapy. Pierwszy z nich odbywa się na portalu wykop.pl pod hasłem „Wykop z nami pirata drogowego „. Zadaniem uczestników jest zgłaszanie filmów lub zdjęć pokazujących niewłaściwe zachowania na drodze. Na podstawie zgłoszonych prac zostaną ułożone pytania, które w drugim etapie projektu będą zamieszczone w grze edukacyjnej „Wirtualne miasteczko PZU „, dostępnej na GG i portalu wykop.pl.

Drugi etap rozpocznie się 16 grudnia br. Zadaniem gracza będzie przejechanie przez wirtualne miasteczko i jak najszybsza odpowiedź na pytania zamieszczone na planszy. Użytkownicy, którzy zamieszczą najciekawsze prace w pierwszym etapie lub osiągną najlepsze wyniki w grze edukacyjnej otrzymają nagrody: wideo rejestratory samochodowe oraz karty PZU Pomoc w Drodze.

Filmy i zdjęcia umieszczane przez uczestników wykop.pl są dostępne na stronie http://www.wykop.pl/+/pzu/.

„Społeczność serwisu wykop.pl jest wyjątkowo wyczulona na niebezpieczne i niewłaściwe zachowania w ruchu drogowym. W związku z tym PZU postanowił nagrodzić najaktywniejszych użytkowników, którzy dodadzą do sekcji konkursowej w serwisie film lub zdjęcie dotyczące tej tematyki. Dzięki ich zaangażowaniu Internauci będą bardziej świadomi zagrożeń na drodze. Mam nadzieję, że wpłynie to realnie na poprawę bezpieczeństwa w ruchu drogowym „ ” powiedział Piotr Glen, dyrektor ds. zaangażowań społecznych w PZU.

Aktualny projekt to kontynuacja współpracy między PZU a GG. Pierwsza wspólna akcja pod tytułem „Jeżdżę bezpiecznie z PZU ” odbyła się na przełomie marca i kwietnia 2013 roku. Objęła swoim zasięgiem 5,3 mln użytkowników komunikatora GG, a w jej efekcie ponad 100 000 osób zainstalowało aplikację PZU.

A to już wiesz?  7,5 tysiąca złotych - bezrobotni otrzymają pomoc w znalezieniu pracy

Grupa PZU to jedna z najstarszych oraz największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Każdego roku PZU przeznacza miliony złotych z funduszu prewencyjnego na poprawę bezpieczeństwa poprzez wspieranie policji, Państwowej i Ochotniczej Straży Pożarnej, GOPR, TOPR i wybranych grup WOPR. Firma finansowała szereg kampanii propagujących bezpieczeństwo na drogach, m.in. „Użyj wyobraźni „, „Resztę opowiem jak wrócę „, „STOP wariatom drogowym ” oraz prowadzi projekt szkoleniowy Bezpieczna Flota PZU skierowany do flot samochodowych. W ramach partnerstwa strategicznego ze Stowarzyszeniem Misie Ratują Dzieci PZU wspiera projekt Dom Misia Ratownika umożliwiający organizację zajęć terapeutycznych dla ofiar wypadków i ich rodzin, w tym także dla dzieci osieroconych w wyniku wypadków samochodowych.

Zawartość serwisu Wykop.pl stanowią linki do najciekawszych informacji znalezionych przez użytkowników w Internecie. Każda treść jest dodawana, oceniana i omawiana przez społeczność Internautów. Wykop.pl odwiedza miesięcznie 6,6 mln unikalnych użytkowników, którzy dokonują 45 mln odsłon*. (*wg Google Analytics, za 10.2013). W ciągu ostatnich 30 dni dodano do Wykopu 19 000 znalezisk, napisano 840 000 komentarzy i wpisów oraz przyznano ponad milion wykopów.

GG to największy komunikator internetowy w Polsce, z którego korzysta regularnie 5,2 mln realnych użytkowników (dane Megapanel PBI/Gemius 08.2013).

inf

Źródło Grupa PZU. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy