Wiadomości Branżowe

PZU z wykop.pl dla bezpieczeństwa

Ruszyła akcja prewencyjna PZU na portalu wykop.pl i GG. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa na drogach, zwłaszcza wśród młodzieży. Kluczowym elementem działań jest konkurs, który opierając się na realnych, zaobserwowanych na drodze przez użytkowników sytuacjach pokazuje, z jakimi zagrożeniami internauci mogą mieć do czynienia za kierownicą.Akcja podzielona została na dwa etapy. Pierwszy z nich odbywa się na portalu wykop.pl pod hasłem „Wykop z nami pirata drogowego”. Zadaniem uczestników jest zgłaszanie filmów lub zdjęć pokazujących niewłaściwe zachowania na drodze. Na podstawie zgłoszonych prac zostaną ułożone pytania, które w drugim etapie projektu będą zamieszczone w grze edukacyjnej „Wirtualne miasteczko PZU”, dostępnej na GG i portalu wykop.pl.Drugi etap rozpocznie się 16 grudnia br. Zadaniem gracza będzie przejechanie przez wirtualne miasteczko i jak najszybsza odpowiedź na pytania zamieszczone na planszy. Użytkownicy, którzy zamieszczą najciekawsze prace w pierwszym etapie lub osiągną najlepsze wyniki w grze edukacyjnej otrzymają nagrody: wideo rejestratory samochodowe oraz karty PZU Pomoc w Drodze.Filmy i zdjęcia umieszczane przez uczestników

Ruszyła akcja prewencyjna PZU na portalu wykop.pl i GG. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa na drogach, zwłaszcza wśród młodzieży. Kluczowym elementem działań jest konkurs, który opierając się na realnych, zaobserwowanych na drodze przez użytkowników sytuacjach pokazuje, z jakimi zagrożeniami internauci mogą mieć do czynienia za kierownicą.

Akcja podzielona zostaÅ‚a na dwa etapy. Pierwszy z nich odbywa siÄ™ na portalu wykop.pl pod hasÅ‚em „Wykop z nami pirata drogowego „. Zadaniem uczestników jest zgÅ‚aszanie filmów lub zdjęć pokazujÄ…cych niewÅ‚aÅ›ciwe zachowania na drodze. Na podstawie zgÅ‚oszonych prac zostanÄ… uÅ‚ożone pytania, które w drugim etapie projektu bÄ™dÄ… zamieszczone w grze edukacyjnej „Wirtualne miasteczko PZU „, dostÄ™pnej na GG i portalu wykop.pl.

Drugi etap rozpocznie się 16 grudnia br. Zadaniem gracza będzie przejechanie przez wirtualne miasteczko i jak najszybsza odpowiedź na pytania zamieszczone na planszy. Użytkownicy, którzy zamieszczą najciekawsze prace w pierwszym etapie lub osiągną najlepsze wyniki w grze edukacyjnej otrzymają nagrody: wideo rejestratory samochodowe oraz karty PZU Pomoc w Drodze.

Filmy i zdjęcia umieszczane przez uczestników wykop.pl są dostępne na stronie http://www.wykop.pl/+/pzu/.

„SpoÅ‚eczność serwisu wykop.pl jest wyjÄ…tkowo wyczulona na niebezpieczne i niewÅ‚aÅ›ciwe zachowania w ruchu drogowym. W zwiÄ…zku z tym PZU postanowiÅ‚ nagrodzić najaktywniejszych użytkowników, którzy dodadzÄ… do sekcji konkursowej w serwisie film lub zdjÄ™cie dotyczÄ…ce tej tematyki. DziÄ™ki ich zaangażowaniu Internauci bÄ™dÄ… bardziej Å›wiadomi zagrożeÅ„ na drodze. Mam nadziejÄ™, że wpÅ‚ynie to realnie na poprawÄ™ bezpieczeÅ„stwa w ruchu drogowym „ ” powiedziaÅ‚ Piotr Glen, dyrektor ds. zaangażowaÅ„ spoÅ‚ecznych w PZU.

Aktualny projekt to kontynuacja współpracy miÄ™dzy PZU a GG. Pierwsza wspólna akcja pod tytuÅ‚em „Jeżdżę bezpiecznie z PZU ” odbyÅ‚a siÄ™ na przeÅ‚omie marca i kwietnia 2013 roku. Objęła swoim zasiÄ™giem 5,3 mln użytkowników komunikatora GG, a w jej efekcie ponad 100 000 osób zainstalowaÅ‚o aplikacjÄ™ PZU.

A to już wiesz?  PaÅ„stwo Å›rodka

Grupa PZU to jedna z najstarszych oraz najwiÄ™kszych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Każdego roku PZU przeznacza miliony zÅ‚otych z funduszu prewencyjnego na poprawÄ™ bezpieczeÅ„stwa poprzez wspieranie policji, PaÅ„stwowej i Ochotniczej Straży Pożarnej, GOPR, TOPR i wybranych grup WOPR. Firma finansowaÅ‚a szereg kampanii propagujÄ…cych bezpieczeÅ„stwo na drogach, m.in. „Użyj wyobraźni „, „ResztÄ™ opowiem jak wrócÄ™ „, „STOP wariatom drogowym ” oraz prowadzi projekt szkoleniowy Bezpieczna Flota PZU skierowany do flot samochodowych. W ramach partnerstwa strategicznego ze Stowarzyszeniem Misie RatujÄ… Dzieci PZU wspiera projekt Dom Misia Ratownika umożliwiajÄ…cy organizacjÄ™ zajęć terapeutycznych dla ofiar wypadków i ich rodzin, w tym także dla dzieci osieroconych w wyniku wypadków samochodowych.

Zawartość serwisu Wykop.pl stanowią linki do najciekawszych informacji znalezionych przez użytkowników w Internecie. Każda treść jest dodawana, oceniana i omawiana przez społeczność Internautów. Wykop.pl odwiedza miesięcznie 6,6 mln unikalnych użytkowników, którzy dokonują 45 mln odsłon*. (*wg Google Analytics, za 10.2013). W ciągu ostatnich 30 dni dodano do Wykopu 19 000 znalezisk, napisano 840 000 komentarzy i wpisów oraz przyznano ponad milion wykopów.

GG to największy komunikator internetowy w Polsce, z którego korzysta regularnie 5,2 mln realnych użytkowników (dane Megapanel PBI/Gemius 08.2013).

inf

Źródło Grupa PZU. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy