Poradnik Wiadomości Branżowe

Poczuliśmy siłę koloru!

W niedzielę 8 września br., dzięki aktywnej postawie uczestników akcji Siła koloru, udało się zebrać ponad 800 litrów farby, które posłużą do odnowienia poczekalni w warszawskim Centrum Onkologii. Inicjatorami akcji były AkzoNobel oraz Fundacja Rak’n’Roll. Serdecznie dziękujemy!W weekend siłownie plenerowe na Powiślu, Polu Mokotowskim, w Parku Górczewska oraz w Pilawie k. Garwolina stały się miejscem nie tylko intensywnych ćwiczeń fizycznych, ale przede wszystkim ogromnego zaangażowania. Każdy, kto wykonał choćby kilka ćwiczeń na jednej z siłowni oznaczonych hasłem Siła koloru, pomagał zebrać farbę do zmiany wyglądu poczekalni Centrum Onkologii. Rekordzista ćwiczył, aż 2,5 godziny!- W niedzielę zostaliśmy porażeni siłą koloru! Zakładaliśmy, że uda nam się zebrać 200 litrów farby, tymczasem mamy 4 razy więcej, zainteresowanie akcją przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Dziękujemy wszystkim, którzy postanowili wesprzeć naszą akcję – podkreśla Mariola Suszczewicz, Lider projektu SIŁA KOLORU.Akcja miała charakter charytatywny. Pomysłodawcą jest firma AkzoNobel,

Teaser

W niedzielę 8 września br., dzięki aktywnej postawie uczestników akcji Siła koloru, udało się zebrać ponad 800 litrów farby, które posłużą do odnowienia poczekalni w warszawskim Centrum Onkologii. Inicjatorami akcji były AkzoNobel oraz Fundacja Rak €™n €™Roll. Serdecznie dziękujemy!

W weekend siłownie plenerowe na Powiślu, Polu Mokotowskim, w Parku Górczewska oraz w Pilawie k. Garwolina stały się miejscem nie tylko intensywnych ćwiczeń fizycznych, ale przede wszystkim ogromnego zaangażowania. Każdy, kto wykonał choćby kilka ćwiczeń na jednej z siłowni oznaczonych hasłem Siła koloru, pomagał zebrać farbę do zmiany wyglądu poczekalni Centrum Onkologii. Rekordzista ćwiczył, aż 2,5 godziny!

W niedzielę zostaliśmy porażeni siłą koloru! Zakładaliśmy, że uda nam się zebrać 200 litrów farby, tymczasem mamy 4 razy więcej, zainteresowanie akcją przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Dziękujemy wszystkim, którzy postanowili wesprzeć naszą akcję ” podkreśla Mariola Suszczewicz, Lider projektu SIŁA KOLORU.

Akcja miała charakter charytatywny. Pomysłodawcą jest firma AkzoNobel, która przekaże farby na projekt Fundacji Rak €™n „Roll dodający kolorów poczekalniom onkologicznym. Partnerem technologicznym akcji jest Laboratorium EE, dzięki której powstała strona internetowa projektu oraz aplikacja umożliwiająca przeliczanie pozytywnej energii ćwiczącego na farbę.

Więcej informacji: www.silakoloru.pl

 

***

AkzoNobel jest największym producentem farb i lakierów na świecie, dlatego też bardzo angażuje się w projekty na rzecz społeczności lokalnych. Podstawowym założeniem programów CSR w AkzoNobel jest zachęcenie pracowników firmy do aktywnego działania na rzecz społeczności lokalnej w ramach wolontariatu pracowniczego zgodnie z misją firmy, jaką jest dodawanie kolorów do życia ludzi.

Źródło AkzoNobel. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Unilever przekaże 1% dochodu ze sprzedaży produktów w sklepach Tesco na cele charytatywne

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy