Kampania „1%. Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi ” autorstwa Havas Worldwide dla Fundacji Rak n Roll znalazła się wśród trzech najlepszych kampanii społecznych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników portalu kampaniespoleczne.pl.
Odważna kreacja do kampanii „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi ” zyskała uznanie czytelników portalu kampaniespołeczne.pl, którzy w głosowaniu przyznali jej trzecie miejsce w II Plebiscycie na najlepszą kampanię społeczną roku 2012.
Najwięcej głosów uzyskała kampania pod hasłem „Mafia dla psa ” przygotowana dla fundacji Przytul Psa. Drugie miejsce zajął spot Stowarzyszenia Wiosna zrealizowany na potrzeby kampanii „Kup Indeks”.
W ciągu dwóch tygodni czytelnicy mogli dokonywać wyboru spośród dwunastu kampanii wcześniej nominowanych przez redakcję portalu. Wśród nich znalazła się także druga kampania przygotowana przez Havas Worldwide dla Fundacji Rak n Roll – Gadaj*Badaj, adresowana do mężczyzn i zachęcająca do regularnych badań prostaty.
Plebiscyt miał na celu wyłonienie kampanii społecznej, która zdaniem głosujących była najbardziej poruszająca i angażująca.
< 233701" >