Piąta edycja ABSOLUT Shake It Up dobiegła końca! 25 najlepszych w Polsce zespołów barmańskich przez dwa dni walczyło o możliwość wyjazdu do Szwecji na globalny konkurs ABSOLUT Invite. Najlepszy okazał się duet z Warszawy
Co pojawia się w twojej głowie, gdy słyszysz określenie ,,czarna owca’’? I co przysłowiowa czarna owca ma wspólnego z byciem sobą? Marka wina Le Grand Noir postanowiła przyjrzeć się bliżej odczuciu Polaków na ten temat.
Przez większość kobiet jest postrzegana jako rzecz niezbędna. Według wielu pań dzień bez niej byłby trudniejszy, ponieważ czułyby się jak bez ręki. Mowa oczywiście o… torebce! Warto mieć w niej również odświeżające
Mało kto – spoza kręgu wtajemniczonych – wie, że piwosze swoją wolność wyboru smaku i stylu piwa, które warzą lub piją, odzyskali dopiero 6 lat temu.
Dzieci właśnie wróciły do szkoły, a rodzice rozmawiają o tym, jak udało im się przetrwać wyjątkowe długie, tegoroczne lato.
W hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła się pierwsza odsłona Local Days by Mercure. Będące częścią kampanii #DiscoverLocal wydarzenie miało na celu pokazanie, jak marka hotelowa promuje lokalną kulturę, tradycję i smaki.
Król surwiwalu nareszcie w National Geographic! W programie „Przygoda z Bearem Gryllsem” idol telewidzów wyrusza w dzikie i nieprzyjazne rejony świata z gwiazdami, które znamy z czerwonych dywanów.
Praca w domu wymaga samozaparcia, organizacji czasu oraz odpowiedniego planu. Niekiedy najbardziej przeszkadzają nam w niej nie domowe sprawy, ale… alergia.
Do częstego sprawiania radości swoim bliskim poprzez spontaniczne, miłe gesty i upominki zachęca kampania Podaruj przeżycie #bezokazji, która ma też na celu wsparcie Fundacji Mam Marzenie.
Fundacja „Bliżej Szczęścia” organizuje II maraton charytatywny Zumby – już 25 października